loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 1061
دوشنبه 23 تير 1399 زمان : 13:26

اینها برندگان آرایش جوایز زیبایی Byrdie's Eco هستند
نوشته شده توسط BYRDIE UPDATED 06 مه 2019
گرافیک برای جوایز زیبایی Byrdie Eco 2019
بیردی
همانطور که احتمالاً می دانید ، آوریل ماه زمین است و گرچه مطمئناً زمان بسیار مناسبی برای برجسته کردن بهترین ها در زیبایی سبز به نظر می رسد ، جوایز سالانه زیبایی Eco Byrdie بیش از این دلیل به موقع هستند. در حال حاضر ، فضای زیبایی طبیعی با محصولاتی که از دانش علمی برجسته و شیوه های پایداری آگاهانه منفجر می شوند ، منفجر می شود - لازم به ذکر است که برخی از بسته بندی های سازگار با محیط زیست نیست. به طور خلاصه: زیبایی طبیعی هرگز خنک نبوده است و گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود دارد.

با توجه به این موضوع ، ما این هدف را ساخته ایم که از طریق تمام محصولات ارائه شده در آنجا ، بهترین محصولات محصولات مراقبت از پوست ، مراقبت از مو و آرایش را ارائه دهیم.


انتخاب بهترین ها در زیبایی تمیز کار ساده ای نبود. این امر شامل یک روند نامزدی دقیق ، فراخوانی در تمام آن گزینه ها بود ، و سپس قبل از تأیید برندگان ما ، آزمایش آخرین گزینه ها. ما محصولات را بر اساس سه ستون رتبه بندی کردیم: اثربخشی (آیا این کار می کند؟) ، مواد تشکیل دهنده (آیا با ترکیبات با کیفیت بالا و غیر سمی ساخته شده است؟) و پایداری (آیا ایجاد آن تأثیر محیطی را در نظر می گیرد؟). موارد دیگری که ما در نظر گرفتیم: اگر محصولات دارای MADE SAFE ، گواهینامه COSMOS بودند ، Leaping Bunny دارای گواهی نامه بودند و از عطرهای مصنوعی پر نشده بودند. همه این برندگان استاندارد های ما را برای آنچه که یک محصول زیبایی "تمیز" است انجام می دهند ، و از آنجا که "eco" برای ما نیز به معنای دوستدار زمین است ، ما سعی کردیم مارک ها و محصولاتی را که تصمیم آگاهانه ای برای به کارگیری شیوه های پایداری در جایی در کنار هم دارند برجسته کنیم. فرایند تولید ، خواه از طریق چیدن مواد تشکیل دهنده مواد به مواد انتخاب شده برای بسته بندی آنها.

امروز ، ما از برندگان جوایز زیبایی Eco در گروه لوازم آرایش پرده برداری می کنیم. دیروز ما برندگان مراقبت از مو و موارد مورد علاقه پوست را قبل از آن اعلام کردیم. بیایید سبز شویم ، باید؟


لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان


بهترین خط چشم
خط چشم مایع آلی Hush + Dotti
Hush + Dotti Organic Liquid Eyeliner 26 دلار
فروشگاه

مشخصات: Hush + Dotti محصولات خود را با مواد آلی معتبر ایجاد می کند (آنها از هر نوع نانو ذره ای استفاده نمی کنند) و از نظر اخلاقی آنها را درون ایالات متحده آمریکا قرار می دهند - بدون گلوتن ، هیچ مصنوعی. این پیشنهاد ویژه ، یک خط چشم مایع با ویتامین E و آلوئه برای اینکه بتوانید فرمول را به آرامی روی درب شما بچرخانید ، 100 درصد ضد آب و با دوام است ، کنترل آن آسان است (می دانیم که خط مایع کامل همیشه گریزان است ، کاربردکننده احساس سریع آن را ضد احمق) ، و به ویژه برای کسانی که دارای حساسیت چشم یا لنزهای تماسی هستند بسیار عالی است


ستایش: "من از خط چشم زیادی درخواست نمی کنم ، فقط به راحتی استفاده می شود و در حالت ایستاده قرار می گیرد. این آستر مایع به من لرزه ای تیز و محکم به من می دهد بدون اینکه پوسته پوسته شود و یا در حال کشیدن در امتداد درب من (بدترین) باشد." حاوی هیچ ماده سمی نیست ، عاملی که تمایل داریم در هنگام انتخاب آرایش چشم خود را فراموش کنیم. " - Lindsey Metrus ، سردبیر ارشد


بهترین سرخ شدن
کرم سرخ Kjaer Weis
کرم Kjaer Weis Blush 56 دلار
فروشگاه

مشخصات: دارای گواهی ارگانیک و عاری از گلوتن ، نفت ، پارابن ، رنگ آمیزی مصنوعی و رایحه ، Kjaer Weis آرایشی را ایجاد می کند که بسیار شبیه به پوست مراقبت از پوست است. به عنوان مثال ، کرم سرخ آنها با روغن دانه گل سرخ rubiginosa فرمول بندی شده تا با علائم پیری در پوست شما مبارزه کند. به علاوه ، این مخلوط شامل روغن جوجوبا و کره کره برای ایجاد براق شفاف و شاداب است.

این تمجید: "من به یاد می آورم که با کرستن ، بنیانگذار Kjaer Weis ملاقات کنم ، هنگامی که من برای اولین بار در Byrdie شروع کردم به دیدار برگشتم. در آن زمان ، مردم فقط شروع به صحبت در مورد زیبایی های پاک می کردند. من از پیام کریستن من زده شدم: آرایش می تواند به عنوان فرمول های سنتی لوکس و باکیفیت به نظر برسد و احساس خوبی داشته باشد.من بلافاصله به سمت سرخ شدن کرم او ، که در یک محفظه فلزی براق قرار گرفته بود ، جاذبه کردم (در واقع تمام محصولات او برای جلوگیری از زباله قابل شارژ هستند). سایه آغوش عالی بود گلبرگ صورتی کمرنگ ، و قوام آن عالی بود — برخلاف بسیاری از جوش های ارگانیک دیگر ، نیازی نیست که فرمول را برای رسیدن به آن لکه دار کنید "ذوب" می شود .به زیبایی به پوست می ریزد و گونه هایم را مانند پوست مروارید می کند. ، که همیشه یک هدف زیبایی شناختی از من است. " - ایمان زو ، مدیر سرمقاله ، خلاق

بهترین کانسیلر
مخفیگاه پوشاننده RMS Beauty Un
مخفی کنسرت RMS Beauty Un Cover-Up 36 دلار
فروشگاه
مشخصات: RMS Beauty به ایجاد محصولات مؤثر و طبیعی متعهد است. خیلی زیاد ، ویژگی های Un Cover-Up آنها دارای خواص ضد آلرژی ، فاقد گلوتن ، عاری از ظلم و داروهای غیرمتعارف است. همچنین عاری از سولفات های SLS و SLES ، پارابن ها ، فرمالدئیدها ، آزاد کننده فرمالدئید ، فتالات ، روغن معدنی و مواد تشکیل دهنده ی چرب تر است که می خواهیم از محصولات خود و صورت های خود دور نمانیم. تا آنجا که محصول می رود - کار می کند. این لامپ پر ، لکه دار ، باعث کاهش قرمزی می شود و پوست شما را مانند پوست حفظ می کند. بدون کیک ، بدون خشکی.

ستایش: "پنهانکار که برای من کار می کند - محافل تاریک را خنثی می کند ، روشن می شود ، نمی شکافد" یک مرتبه بلند است. به همین دلیل من عملاً از این کار دست می کشم

ادامه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 213082
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه