loading...

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بازدید : 721
دوشنبه 23 تير 1399 زمان : 11:38

لکه های براق تنها بافت لب هستند که تابستان امسال از آن مراقبت می کنیم
نوشته شده توسط امی لاورنسون به روزرسانی 18 ژوئن 2019
لکه براق لب
دانشکده
وقتی تابستان ها به اطراف می روند و اوج می گیرند ، ما لباس های بافتنی خود را به نفع پارچه های شفاف ، گشاد و کشیده می کنیم و همین امر برای آرایش ما نیز پیش می رود. هنگامی که صحبت از بافت می شود ، سبک تر ، بهتر. ما یک پایه اساسی برای مرطوب کننده رنگی و رژ لب مات برای براق تغییر خواهیم داد. اما براق نقاط ضعف آن دارد. بسیاری از فرمول ها می توانند بسیار چسبنده و یک آهنربا برای رشته های موی دور باشند - به علاوه رنگ می تواند سریعتر از Aperol Spritz شما در هنگام ناپدید شدن باشد. اما یک دسته بندی محصولات کامل لب وجود دارد که شما از آن غافل شده اید.

را وارد کنید: لکه های براق. آنها دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسند. آنها بر روی لبهای شما می چسبند و براق و براق می کنند ، اما آنها را برای یک رنگ و باریک لکه دار می کنید.


به طور کلی ، لکه های براق بیشتر از وینیل نرم به جای اینکه براق آبدار باشد (به نوعی جادوگری آرایش است) ، و عنصر لکه به معنای این است که شما مجبور نیستید مجدداً لمس کنید. آنها وقتی می خواهید وقت بیشتری را برای خواندن روی یک صندلی استراحت اختصاص دهید یا در دوستان خود در یک BBQ anging Aka حلق آویز کنید ، معامله می شود ، هر زمان که لمس کردن آخرین چیزی است که در ذهن شما ایجاد می شود. وسوسه شده اید که گودال خود را به لکه براق درمان کنید؟ پیمایش را برای شش بهترین ادامه دهید.

YSL لکه براق
YSL Beauty Glossy Stain 37 دلار
فروشگاه

YSL Beauty یکی از اولین مارک هایی بود که لکه های براق را به بازار عرضه کرد. این OG براق Stain دارای درخشندگی با وزن بالا و بازپرداخت رنگ است که یک رژ لب بلند را رقیب می کند. وسواس داریم


لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان


e.l.f. لکه روغنی تابشی
e.l.f. تابش روغن لکه دار 4 دلار
فروشگاه

خرید لوازم آرایشی آیا می خواهید روشی کم تعهد داشته باشید تا انگشتان پا را به سمت روند خود فرو کنید؟ با قیمت 4 دلار می توانید چرخش آن را بدهید. این گزینه مقرون به صرفه به یک لکه زیبا و براق لطیف و فوق العاده پوشیدنی می بخشد.


لکه روغن آرایش شیر
رژ لب آرایشی شیر 18 دلار 9 دلار
فروشگاه

بسته بندی شده با ویتامین e و روغن های مغذی ، این لب ها را ضمن شستشوی رنگ و براق شبیه به آب ، آرام می بخشد. Tude تنها سایه ای است که هنوز هم در دسترس است ، اما یک لکه قرمز و شفاف جهانی است که لب ها را نرم می کند.

لیز لعاب الیس فااس
Ellis Faas Glazed Lips 27 دلار
فروشگاه
این لعاب که به عنوان "فوق العاده مرطوب" توصیف شده است ، به لطف ویتامین C ، ویتامین E و امگا 3 و 6 می تواند درخشش جدی به لب ها ببخشد و همچنین هشت لایه براق وجود دارد و هر یک لکه های لک دار روی لب ها باقی می ماند. متقاضی قلم شیک نیز هست.فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

این لوازم آرایشی
این کرم های زیبایی و براق کننده رژگونه و لایه برداری کننده رژگونه و ضد آفتاب 24 دلار است
فروشگاه
با داشتن کره Shea ، جوجوبا ، آووکادو و اسید هیالورونیک ، این لکه براق به طور جدی بر لب ها تأکید می کند ، انتظار داشته باشید که چاله های شما بالشتک به نظر برسند. احساس چسبندگی نمی کند و لکه ای روی لب می گذارد که تمام روز طول می کشد.

MAC Versicolor
MAC Cosmetics Versicolor Cream Varnish Cream 22 $
فروشگاه
به طور جدی پیراهن (این تست Aperol Spritz را پشت سر می گذارد) ، 14 سایه از این لکه براق انتخاب شده است. پایان مرطوب نیز چشمگیر است.

بوکسوم سریال بوسه
Buxom Serial Kisser Plumping Lip Stain 33 دلار
فروشگاه
بسته بندی شده با اسید هیالورونیک ، این لکه براق جدید از Buxom ، لب های شما را در رطوبت فرو می برد و به نظر می رسد بسیار باورنکردنی هستند. بازپرداخت رنگدانه چشمگیر است و تمام روز به طول می انجامد.

آرمانی زیبایی
براق کردن رژ لب Armani Beauty Ecstasy Lacquer 38 دلار
فروشگاه
پوشیدن بسیار راحت ، یک کت از این لکه براق ، جلوه ای زیبا و لطیف می بخشد. دو تا سه لایه بکارید و ترکیب برنده رنگ جسورانه و درخشش جدی را بدست آورید. همچنین می توان از آن به عنوان روتختی استفاده کرد تا رژ لب شما براق شود و رنگ زیر آن تشدید شود.

خال کوبی لب Dipr
Dior Lip Tattoo 30 دلار
فروشگاه
تاتو لب Dior ، به همان اندازه هوا هنگام استفاده از لب ، سبک است ، و این یکی از انتخاب های برتر مدیر ایمان ما ، Faith Xue است. لکه مانند ، یک خال کوبی طول می کشد (خوب ، خیلی طولانی نیست ، اما شما ایده را می گیرید). اگرچه لبهای شما فوق العاده براق نمی شود ، اما درخشندگی دلپذیری برای آنها خواهد داشت که اگر طرفدار رژ لب مات باشید ، اما می خواهید این روند را امتحان کنید ، سازش ایده آل است.

فروشگاه بدن
The Body Shop Lip & Cheek Stain 16 دلار
فروشگاه
ویرایشگر ارشد Byrdie ، هالی گولد ، عاشق این لکه های لب و گونه های چند منظوره است که یک درخشش گل سرخ بر روی گونه ها و جلوه ای کاملاً تلخ بر روی لب ها می بخشد. یک پایان زیبا و براق نیز دارد.

در مرحله بعد ، این کرم های BB باعث می شود که شما می خواهید پایه و اساس خود را بریزید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 213079
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه